April 22, 2011

sTeP By StEp FoR Da LaSt dAy iN MaLaCcA

salam semua..waaa...x sangka arinie last day kat Melaka...aku akan 
berangkat pulang ke Kuala Kangsar pada pagi ini...
wooo...sedih siak..tinggalkan kawan2 yg aku sayang...
nasib baik ak sempat lah jelajah melaka yg disangkakan sangat kecil,
tp bnyk tmpat sendiri yg aku x pergi lagi
selama 2 Hari 3 Malam,
aku telah menghabiskan masa ak melawat sekitar melaka......
bnytk sangat tmpat yg aku pergi...
bermula petang rabu berakhir petang khamis....
masa2 lain hanya spent saja dirumah...waaaaa....
jom layan semua aktiviti yg aku buat dulu..heeee....................

Amal Iqmal sedang drive Honda CRV...
haha....
agak tenang disitu ye....
biarpun sudah duduk Melaka agak lama, namun masih 
belum mahir jalan2 disini..hahaha

tengok lah aktiviti berkarok..bising satu bilik...
korang tetap best la...enjoy siak ak..weeeee

melompat lompat dulu..hahahaha...
aktiviti yg entah ap2...
x tau ap motif kitorang..hahahhaha...

sesat di hutan..hahahaha


muka aku agak suci di situ ye...tengah menunggu 
nak naik menara taming sari..wahhhh...
excited!!!!

satu lagi gambar suci kitorang..hahahaha...
kan bagus..hehehehehehe

dalam menara taming sari..weee
excited giler..kadang2 agak gayat jugak la...
haha..tapi enjoy giler siak...

pemandangan Dataran Pahlawan dari atas menara taming sari..
wah, sangat teruja di situ ye...

makan malam di umbai..wah..sangat sedaaap....
rasa nak datang lagi..nasib baik amal belanja..hahaha


kegirangan makan malam di Umbai...

hari kedua...
Faqih nak g WATERWORLD,
tp cakap nak g wonderland...
so GPS(atin)
cakap kat sini lah...
apalah faqih....
btw, nice shot...

makan donut dahulu..weeeeeee...

sedaap......


jalan2 jaya jusco...

last step...
A Famosa Water World...
best wooo...

unidentified~~~

cuak kew????

jadi orang giler sebentar..hahaha

haha..best siak....

last captured...

thank you so much pada korang..
seandainya ini berulang lagi, akan aku jadikan ia suatu 
yg terbaik....
maafkan ak andai aku ad buat salah pada korang...
ASSALAMMUALAIKUM.....




❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

No comments:

Post a Comment