May 14, 2011

aKu di AkHBaR KOsMo ReFlEkS!!


assalammualaikum semua...sudah agak lama ya sya tidak update blog saya nie..saya sekarang terlalu sibuk sangat dengan urusan peribadi saya. Nak bukak faacebook pon x sempat..haha..agak rindu di situ ye..apa khabar anda semua..rindukan entri terbaru?? haha..saya akan menghidangkan sesuatu yg menarik buat anda kali ini. pada 11 May 2011 yg lalu..saya telah memberi komen mengenai PTPTN di akhbar kosmo refleks. x sangka keluar jugak komen saya..agak segan di situ ye..saya sendiri x pnjam PTPTN, pandai2 je nak beri komen. gatal benor..hahha..

kosmo refleks keluaran 11 mei 2011

Zoom In...

haha..agak lawak di situ ye..sangat seronok.sebelum nie ade jugak komen kat Selamat Pagi Malaysia kat RTM1. pastu dia bace lak komen tu LIVE..haha..nasib baik x tgk..ade plak kawan tertengok..kantoi!!! ini adalah salah satu cara untuk mencari publisiti murahan.. hahahaha..kalo nak jadi mcam saya, jom la..ramai2 memeriahkan dunia mencari publisiti murahan..hhaha...assalammualaikum... 


❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

No comments:

Post a Comment