July 2, 2011

Larian Serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia


Assalammualaikum semua!!!! salam 1Malaysia..haha..ok2 kali nie saya nak ceritakn mngenai Larian Serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia yg saya sertai pgi tadi..sbagai pekerja di sekolah ini maka secara x langsung saya juga kne sertai..haha..bertempat di SK Syeikh Mohd Idris Al-Marbawi, tpat pukul 7.30pagi acara dijalankan..dimulakan dgn senamrobik pagi dan ucapan guru besar..memang gempak habis la..lepas tu baru dilepaskan para pelajar ke dataran manggis..perjalanan mgambil masa 15minit iaitu sejauh 1.5++kilometer..ade yg berlari, berjalan..saya?? haha.. jalan je coz nak jaga budak2 skolah..kalo sy lari dah sah la sy sampai dulu..haha..memang teringat memori waktu sekolah rendah dulu la..sorry la, gmbr saya x de, say cme tgkp gmbar je..sgan la nak suruh orang tangkap gmbr saya..kihkihkih..x pe nanti saya mintak gmbar kat Kak Azlenda..dy ade tgkap gmbar saya..dy blom upload g kat fb~~ok sume jom layan...
                                              




acara baru nak dimulakn..pelajar dikumpulkn selepas tu ade senam robik
ucapan tuan guru besar dan kemudian pelajar dilepaskan...






gelagat murid2 sewaktu dilepaskan..kami terpaksa menaiki jejambat untuk keselamatan kami..
waktu ini Lebuhraya Timur Barat yg menghubungkan Perak-Kelantan ini x sesak..
tapi atas dasar keselamatan, kami ikut sajalah..hahaha



sewaktu berjalan2 di kampung paya..lihat la gelagat cikgu nih..x kire penat atau x.
tetap semangat..terbaiklah cikgu...





hah!! time nih dah sampai kat Dataran Manggis..
kitorang ade buat game bola beracun..ok la..gmpak semuanya...
pastu baru makan...n then adelah sedikit aktiviti...

dalam pukul 10 pagi kami bersiap sedia untuk pulang semula ke sekolah...selepas sampai semula ke sokalh murid2 dikumpulakn untuk memastikan adakah dorang selamt sampai..mane tau ade yg sangkut kowt..haha..pada saya aktiviti ini sngt seronok..terima kasih kpada pihak kerajaan yg mganjurkan aktiviti ini..saya lihat semua murid enjoy dgn program nie..assalammualaikum~~




❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

No comments:

Post a Comment