August 26, 2011

Selangkah Perjalanan Aku


Assalammualaikum semua..agak sudah lama jugak ye aku x post..haha..ok ap Selangkah Perjalanan Aku nih?? haha..okay tajuk ak nih berkisar pasal ap yg dah berlaku kat aku sepanjang aku cuti lebih kurang 5bulan nih dan selepas aku pulang dari melaka..entah la..saje je ngepost bende nih..mungkin aku akn lebih mengingati dan menjadikan semua nie knangan terbaek dalam hidup ak..nak post bende nih next week mungkin x sempat sebab nak daftar masok u lagi..raya lagi..hoho..x pe, ak akan cbe buat yg terbaek..nak buat citer ap yek dulu?? haishhhhh... kita mulakan dengan...


KEPUTUSAN PEPERIKSAAN SEMESTER PROGRAM MATRIKULASI II (PSPM 2)


terkelu jap..nape? entah la..haha..result?entah la..biase2 je..yg penting lepas target..hahaha..syukur la..btol ap cikgu salwana cakap..ak yg kita lakukan sekarang akan memberi kesan akan datang kepada kita..cayalah..

KEPUTUSAN UNIT PENGAMBILAN UNIVERSITI (UPU)


Mula2 agak cuak jugak la..sebab mintak course yg agak tough..first n second choice mintak ukur bahan kat UM n UTM..haha..memang susah la..sbab kne 3.5++ mane lah sampai..haha..cos nie da stat minat since sabrina g uitm..tetiba tgk mcm best je couse nih..x pe la..tgk2 dapt couse nih..


haha..ok2?? ak memang benci gler dlam bidang kejuruteraan..tgk2 dapat gak bende yg kite x nak..syukur alhamdulliah...daripada x dapat langsung..HAHAHA

SAYA SUDAH BEKERJA!!!




Haha..xnak letak gambar bnyk2..malu doh..saya pekerja yg baek..so,x tangkap bnyk gambr.. hahha..puihhh..yela sangat...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK




Alhamdullah, tahun nie aku berpuasa penuh dirumah..memandangkan blom lagi masok u. so aku berpuasa penoh di sini..awesome..

ok semua..
sebenarnya bnyk lagi aktiviti lagi..nantila aku update k..assalammualaikum...

❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

1 comment:

  1. guluck nnty bob kat sane...
    semoga anda mnjadi yg lebih baek, terbaek dan paling baik ok kawan....(:

    ReplyDelete