January 17, 2013

Listen! Listen! Let Me Speak....

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Hahahaha..Memang kecoh la sejak menjak nih..pasal Suara Mahasiswa nih..pelbagai andaian dan kritikan telah diberikan kepada video inih..jom lah kita tengok..



ADA APA DENGAN VIDEO NIH?
Okay, video ini jadi sensasi apabila Sharifah Zohra Jabeen bertindak tidak professional terhadap Bawani. Sewaktu Bawani memberikan pendapat dan pandangannya, Sharifah Zohra Jabeen telah bertidak secara tidak professional dengan menyuruh Bawani berhenti daripada bercakap dan 'merampas' mikrofon daripada Bawani.
PENDAPAT SAYA PULAK!!!
Pada pendapat saya..chewahhh mcam nak buat karangan la..hehehe..ok berbalik kpada pandangan diriku, aku rasa Sharifah Zohra Jabeen x sepatutnya bertindak di luar professionalisme (ehh betul ke aku eja nih..entahhh..) beliau sebagai orang yang berjawatan tinggi dengan menyuruh Bawani berhenti bercakap sedangkan Bawani sendiri belum habis bercakap. Ini adalah satu tindakan yang tidak sepautnya dilakukan. Betul x? dan satu lagi nak tanya apa kaitan 'Duduk di Negara Luar dengan Binatang'..hehehehehee..
Oklah Apa ye Kaitan DUDUK NEGARA LUAR DENGAN BINTANG??.. Musykil balik..ngehehehhe... Nih adalah pandanngan aku dan biase jew..malas nak ulas banyak2... hehehehehe..ok chow..

❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

No comments:

Post a Comment