February 16, 2012

Semester 2, Bersediakah??

Assalammualikum Semua..
Seperti yang sedia maklum, kebanyakan semua pelajar Ijazah IPTA akan meyambung kembali pelajaran dalam Semester 2 yang akan bermula pada 20/2/2012. maknanya, minggu nie merupakn mggu terakhir ak kat umah, arrrghh..malas pulak nak sambung balik lpas tgk result..hahaha..semester 2 kira agak mencabar buat aku jugak..terlalu banyak subjek wajib, yang paling menakutkan aku Engineering Mathematics II. sbb totally blaja Diffentation n Integration..pengsan jap..adoiii...nape la smakin susah..dan paling memenatkan Semester 2 nie, kebanyakan kelas dan kuliah akan di adakan di Kampus Utama UniMAP kat Pauh, sblom nie, dari Kolej Kediaman nak ke PPK Sistem Elektrik hanyalah sekitar 20 minit, tapi sejak akan ke Kampus Utama akn mengambil masa lbih kurang sejam..so, kne bangon awal la..hahha..tapi, x kesah sbb kat pauh mknan murah2 je n paling penting ade library baru..yeah!! terus semangat!! =_='..

Nie la subjek yang aku kene daftar Semester 2, #seram..

For those yang akan sambung study, gud luck ak ucapkan, kalo sem 1 x bape nak baik x pe, sem seterusnya still boleh back up lagi pointer, yg penting jgn lpe study, n tanya pada yang pakar, skali lagi gud luck... =)

 x de pape nak ckap da..hahaha credit image to Facebook Page Trust Me, I'm an "Engineer"

"Sesungguhnya para ulama adalah pewaris para nabi. Nabi-Nabi pula tidak mewariskan dinar dan dirham. Mereka mewariskan ILMU. Sesiapa yang mengambilnya ia telah mendapat bahagian yang banyak dan sempurna." Riwayat Abu Daud, al-Tarmizi, Ibn Majah dan Ibn Hibban.

❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

8 comments:

  1. trima kasih la wahai Anonymous..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. identiti kenalah diRAHSIAkan..barulah dikatakan STALKER..haha

      Delete
    2. owh, mcm tu plak, xpe, nanti siasat sape lah Anonymous nie ye..HAHA

      Delete
    3. dipersilakan lah ya..tak sabar nak tahu siapakah diri aku ini..kuikuikui

      Delete