May 1, 2011

sKyPe bErSaMa pRaKtIkUm F1P5!!!!


salam semua!!!! hahaha..
ada entri baru lah hari nie...
da dua hari berturut2 ak x tido malam...
sebab ap?? hah!!! sebab mlayan mende nie lah...
berskype bersama praktikum saya!!!! hahaha
mula2 saya ad post kat wall saya..
saya ajak atin,nurin,faqih, mira,rais skype ngan saya skali..hahaha
x pnah pon skype sblom nie..tu nak cbe...
n then esok nyer atin komen...
bob, ckp nak skype...
hahhaa...ak pon on lah skype...
dah la x pnah skype..mcam org bodo je..hahhahaha
ak pon cbe2 lah dulu skye..boleh lah..just tgk mke atin n sembang2 biase je..
sambil tu sempat g usik2 da atin..hahaha
lawak gak at first time...blur saje..hahhaa
yg si faqih asyik bebel je..ilex2..hahhaha...
x bley blah..si atin gelak2..entah ap2 ntah....hahahah...
enjoy~~~

on the skype last night...
Fatin Zahra, Faqih Roslan, Muhammad Rais n Karl Nyzam..

 sangat bergumbira~~~~

Fatin Zahra

Muhammad Rais

Faqih Roslan

ahahahaaha...

jangan buat muka comel sangat la Faqih..


knapa kau Atin????

peace no war!!!!

jangan senyum sangat!!!!!

haha..sangat enjoy smlam..
paling terok td ak bngopn pkul 1ptg..hahha
tkejut sial!!!!
ak ingt baru kul 11pg...
x pe asalkn ak enjoy gler
nurin n mira~~~
korang biler plak???
hahahha...
nanti kte skype lagi erk!!!!
hahahha.....
kasi gempak!!!!!!
 assalammualaikum~~~





❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

No comments:

Post a Comment