May 7, 2011

ViDeO TeRaKhIr bUaT f1p5

salam semua...
akhirnya, siap juga video saya untuk F1P5..
ini adalah kesinambungan video saya yg ke5 buat praktikum saya.
alkisah knapa saya buat video ini?? haha..semuanya kerana kebosanan berada di rumah...
kerja?? haha..mcam2 da cari tapi..hurmmm..x de rezeki lagi nampk nya...
cukupla..haha..x pe, mungkin rezeki saya berada di tmpat lain...
btol x?? wakakakka...
berbalik kpada penghasilan video ini..ianya hanya mengambil masa 2jam sahaja untuk di siapkan..
yup, 2jam saya peruntukkan..siap akhirnya...tapi, entah kenapa tibe2 laptop saya jem`
arghhhhhhhh..tidak!!!!!
saya menggunakan perisian Windows Live Movie Maker.
dalam 2 minit saya tunggu "not responding" nie..
kuar la satu mesej nie..
Windows Live Movie Maker should Restart right now..
pastu hilang sume..aduh, nyesal x save dulu...
n terpaksa buat kembali...kali ini kurang 2jam kerana saya da tau ap yg saya buat sblom nie..haha
an saya berjaya save..bile play balik..adoyai, name plak x kuar..kne edit balik..haha
ok2..saya da tgk balik..perfect!!! kmudian save..biler play,haha..
lagu plak x de..adoyai..bnyk dugaan..hurmmm...
n akhirnya sumer da selesai...
siap da upload kat group F1P5...
bile play balik, ade satu kesilapan berlaku..haha..
x nak citer apa kesilapannya, korang cari2 lah sendiri yek..hahaha..
so, overall, video terakhir nie ok la..hahaha..
more improvement dr sblom nih..haha..
video?? haha..hanya F1P5 saja boleh tgk....
 assalammualaikummm...





~sEmOgA TeRhIbUr yE f1p5~


❝Terima Kasih Kerana Sudi Membaca. Harap Anda Suka❞

No comments:

Post a Comment